2011. december 5., hétfő

Sajtos zabpelyhes:)



Élek még:)Csak szobacsere volt és egyben festés is,valamint akkor már nagytakarítás is,nem nagyon sütöttem,főztem ez most anya bevállalta helyettem,most meg 2 napja eléggé beteg vagyok,rég voltam ilyen gyenge,ma d.u már szinte végig csak ágyban voltam:(( Zsombinak icipicit folyik az orra,próbálom nem agyonpuszilgatni a kis kópét(nagyon nehéz megállnom)!
Ma d.e azért már főznöm kellett,és összedobtam a kedvencünket(Zsombi imádja) a sajtos-zabpehely tallért:)
Roppant egyszerű és alakbarát:D
Íme a recept:

Hozzávalók:
20 dkg zabpehely(apróbb szeművel finomabb)
2 tojás
20-25 dkg durvára reszelt sajt(érdemes valami karakteres sajtot használni,Edami,Gouda stb...)
5 ev.k liszt(én kilófaló lisztet tettem bele,de sima zabpehelyliszt,vagy tönköly liszt is mehet bele)
3 ev.k tejföl
1/2 zacskó sütőpor
só,bors ízlés szerint
Összeállítom,sokan beteszik a hűtőbe pihentetni,én ezt nem tudom megvárni :) így azonnal a sütőpapíros tepsibe adagolom a kis gombócokat és tenyeremmel ellapítom!
Finom,ropogósra megsütőm:D
Jó nassolgatást:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése