2011. december 15., csütörtök

Túrós-zabpelyhes szórt süti



Ma már igazán nem akartam semmit sütni,de este az alakformáló tornás csajokkal utolsó esténk lesz együtt ebben az évben,és megbeszéltük kedden edzés után,hogy csütörtökön lightosabb torna lesz,rövidebb,és mindenki hoz valamit(ki forralt bort,ki sós sütit,én bevállaltam a alakbarát sütit,más édes kekszet hoz és így tovább)
Ez a süti hamar megvan és nagyon alakbarát,nálunk mindenki kivétel nélkül szereti,Zsombi is ha ez van beszokott vágni 2 szeletet is:)

RECEPT:
-15 dkg lágy zabpehely,foly.édesítő(én ezt találomra szoktam,kóstolgatom folyamatosan,mi nem szeretjük nagyon édesen)
  • -3 evőkanál olaj(kókuszvajat tettem bele)
  • -50 dkg túró,
  • -2,5 dl tej,
  • - 1 dl tejföl,
  • -1-2 db tojás(tojás nagyságától függ)
  • -1 csomag sütőpor
  • ,só, 1 citrom héja
  • a tepsit vajjal kiken(kis tepsi)(kókuszvajjal kentem ki)
  • egy tálban kikevered a zabpelyhet,olajat,sütőport,édesítőt(én szoktam kakaóport is belekeverni,finomabb)
  • a vajas tepsibe beleszórod a zabpelyhes keveréknek a felét
  • erre rá az elmorzsolt túrót,citromhéjat
  • erre rámegy a zabpelyhes másik fele
  • a tejet tejfölt,tojást,sót,kikevered és ráöntöd ennek a tetejére
  • 180 fokon , 40-50 percig sütöd
Jó étvágyat:)
Remélem este a csajoknak és az edzőnknek is ízleni fog:)

2 megjegyzés: