2011. december 30., péntek

Camembertes kiflik:)




Pár napja szemezek már egy kedvenc blogomon ezzel a kiflivel,de hát ugye nem is én lennék,ha nem "Zitásítanám":D :D :D :D
(eredeti recept itt olvasható:http://barbikonyhaja.blogspot.com/2011/12/vajas-camembert-es-kifli-es-hamis.html)
Íme akkor az én RECEPTEM:

-20 dkg kilófaló liszt,10dkg fehér liszt,20 dkg tönköly liszt(fehér)
-3 dl tej
- 1 tasak szárított élesztő
-3 tojássárgája
-3 evőkanál olvasztott kókuszvaj
-só

(én a kenyérsütőgépemben bedagasztottam)

Töltelék:
-1 kocka puha tea vaj
- 3db light boci sajt(kocka)
-1 light "kinyomós" krémsajt
-camembert(nekem másfél karika ment el)


szezámmag,lenmag a szóráshoz,és a maradék tojásfehérje

A tésztát miután megkelt kétfelé vettem,majd az egyiket(később persze a másikat is :D ) kinyújtottam kör alakúra,olyan fél cm vastagságúra,és nyolcadoltam,majd a fenti képen láthatóan megkentem a krémmel és rátettem a camembert szeletet és felhajtottam:)Nekem 16 db lett,de ezek NAGY kiflik!!!Tetejét tojásfehérjével kentem meg és szezámmaggal,lenmaggal szórtam meg(vagyis Zsombi tette:D )
Előmelegített 180 fokos sütőben pirosra sütöttem:)
Íze?
ISTENI:))))))
Méltán lesz a kedvenceim egyike!!!:)
Jó étvágyat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése