2011. december 21., szerda

Cukkini-gomba paprikás,bulgurral



Mivel közeleg a karácsony,előtte napokban próbálok lightosan amennyire lehet:)A hűtőmben mindig van cukkini és gomba is,nagy kedvenc nálam,bulgur is figyel a fiókban mindig,így ma ezt alkottam:)

HOZZÁVALÓK:
- 1 fej vöröshagyma
-1 db cukkini
- kb.20 dkg gomba
só,bors,fűszerpaprika
tejföl
kókuszvaj(vagy sima napraforgó olaj)

-köretnek:barna és sima bulgur

A vöröshagymát félkarikára vágtam,kókuszvajon megpirítottam,hozzáadtam a f.paprikát,felöntöttem pici vízzel,hagytam párolódni!Majd az egész cukkinit negyedeltem és ujjnyi vastagra felvágtam,gombát nagyobb darabokba szeleteltem és hozzáadtam a pörköltalaphoz!Pár perc után(mivel egyiknek sem kell sok idő és én szeretem ha rest a zöldség) tejfölt kevertem bele ,ízesítettem és hoppálá kész is lett:)
A bulgurt szokásos módon sós vízben megfőztem!

JÓ ÉTVÁGYAT:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése