2011. december 19., hétfő

Sajtos pogácsa

Hétvégén nem sok időm volt sütni-főzni,még további szobafestés és takarítás várt rám,de egy gyors nassolnivalót összedobtam:)
Leírom a "rendes" változatát is,és mellé az alakbarát verziót is,ahogyan én készítettem:)

HOZZÁVALÓK:

-60 dkg liszt(én kilófaló lisztkeveréket használtam)
-20 dkg reszelt sajt
-20 dkg vaj(én kókuszvajat használtam)
-5 dkg élesztő(szárítottat használtam)
-2 tojás sárgája
-1 dl tej
-6-8 evőkanál tejföl
-pici cukor (az élesztőhöz)
-lenmag,szezámmag

Az élesztőt felfuttat.Közben egy tálba lisztet mérünk,vajat és sót!Reszelt sajtot is hozzáadjuk,majd jól összekeverjük,továbbá a 2 tojássárgáját és a felfuttatott élesztőt is,és annyi tejfölt,hogy rugalmas könnyen kezelhető tésztát kapjunk!
(én kenyérsütőben dagasztottam be)
Amikor megkelt,megkenem t.sárgával és bőségesen megszórom reszelt sajttal,sütőpapíros tepsibe helyezzük őket és pirosra sütjük!

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése