2012. február 2., csütörtök

Rakott káposzta



Januári odafigyelésem átvonult februárba is,így mivel volt itthon káposztám ezt gondoltam ki ebédre magamnak:)
Holnapra is igencsak marad,bár Anyukám is rájárt :D :D
(kb. háromszori étkezésre elég nekem)

HOZZÁVALÓK:

-50 dkg savanyú káposzta,
-30 dkg darált csirkehusi,
-1 kávécsésze bulgur,
-hagyma,fokhagyma,
tejföl ízlés szerint
-só,bors,fűszerpaprika

A savanyú káposztát kimostam(nem nagyon én szeretem,ha megmarad a savanyú íze) majd feltettem főzni sóval ízesített vízbe kb. 20 percre(főzhetitek tovább is,hogy puha legyen,én szeretem ha rest a káposzta)
Pörköltalapot csinálok(v.hagyma,fokhagyma,paprika),majd rádobom a darált husit,picit pirítom míg levet nem ereszt,ha szükséges kis vízzel felöntve,negyed órát főzzük:)
Közben a bulgurt csészében kimértem és kétszeres mennyiségű sós vízben megfőztem.
Egy kisebb tepsi aljába a káposzta felét leterítettem,majd erre a pörkölt husi,tejföl,bulgur majd végezetül a maradék káposztával befedtem és a tejföllel meglocsoltam:)
200 fokos sütőben kb. fél óra alatt készre sütöttem!
Finom,laktató,kalóriaszegény:)

8 megjegyzés:

  1. Hétvégi ebédem kipipálva:) Szoktam rakott káposztát, de bulgurral nem próbáltam! köszi az ötletet.:)

    VálaszTörlés
  2. Éhes Csandi Zitus rakott képosztával fog álmodni.!? :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éhes Csandi szép álmokat :))))))))))))))))))))

      Törlés
  3. Nekem ez új :) Nagyon szeretem a rakott káposztát, de sosem csináltam még savanyú káposztából és bulgurral sem. Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  4. Rakott kel a másik kedvencem:)
    Nagyon szeretem ezt a tepsis változatát,ha van kis szalonna vagy kolbi azzal is fel lehet dobni:D:D:D
    Majd számolj be,hogy sikerült:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta, de csatlakoznék Vikihez, még nem is hallottam savanyú káposztával készült változatról. Na most jól felcsigáztál, jövőhéten én is megcsinálom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eléggé sokszor csinálok savanyú káposztával,nagyon szeretem:)Majd számolj be,hogy sikerült:)

      Törlés