2012. február 12., vasárnap

Házi májkrém

Nagy májkrém rajongó vagyok,de sajnos egyre jobban romlanak a májasok minősége....és sok esetben nincs is benne máj...rengeteg ízfokozó,szalonna stb...
Ennek a májasnak az íze nagyon karakteres,aki nem szereti annyira(vagy hozzá van szokva a boltihoz)az nyugodtan tehet bele több tejszínt vagy tejfölt...

HOZZÁVALÓK:

-50 dkg friss csirkemáj tisztítva
-1 fej lila hagyma
-3-4 gerezd duci fokhagyma(ki mennyire szereti fokhagymásan)
-só,bors,majoranna,mustár(dijonival pikánsabb),fűszerpaprika,
-kb. másfél dl sűrű tejszín
-olíva olaj

A lila hagymát felkockáztam,olíva olajon megpirítottam,hozzáadtam a zúzott fokhagymát,majd meghintettem kis fűszerpaprikával és rádobtam a tisztított májdarabokat,őrölt borssal,majorannával meghintettem(só a legvégén!)Kb. negyed óra-20 percig párolódtak,majd hagytam kihűlni!Késes robotgépbe helyeztem,hozzáadtam a mustárt,tejszínt!Teljesen finom pépesre,krémesre dolgoztam ki!
Isteni finom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése