2012. január 11., szerda

Töltött csirkemell,olaszos gombával




Már nem tudtam mit kigondolni ebédre,de csirkét kívántam,de már unom a sima roston sütést...így kialakult ez a recept:)A gomba...az pedig kinti recept,Velencéből,mikor kinn jártunk egy étteremben frissen készítették a szemünk előtt,azóta készítem el így,de lehet cukkinival is,vagy kaliforniai paprikával vagy sorolhatnák még igencsak pár zöldséget:)

RECEPT:

Adagokat most nem írnék,mert tényleg mindent találomra csináltam:)A csirkemellet kettévágtam,de nem teljesen(nyitott szeletelés)besóztam,borsoztam!Egy serpenyőben kókuszvajat hevítettem,beledobtam egy fél fej nagyobb kockára vágott lila hagymát,erre rá a apró rózsákra szedett karfiolt,brokkolit,és fél karikára vágott répát!2 nagy gerezd fokhagymát ráreszeltem,só,színes bors,pici alaplé(ha nincsen persze sima vízzel is okés :D ),pároltam,de nem sokáig én szeretem ha még rest a zöldség:)2 tojást kikevertem egy edényben,majd ráborítottam a zöldségekre és megsütöttem!A csirkemell szeletekbe helyeztem mozzarellát,erre halmoztam a rántottás zöldségeket!(Nekem nem kellett megtűzni hústűvel)Olíva olajas tepsibe helyeztem és ropogósra sütöttem:)

A "gombasalátához":

Lila hagymát nagyobb darabokba vágtam,kókuszvajon megdinszteltem rá a gombát(nekem aránylag sikerült kis fejeket venni ezt csak félbe vágtam,a nagyobbakat negyedeltem)jó,színes őrölt bors.Erős lángon pirítottam megvártam míg az összes víz elpárolog belőle!Amikor már jó kis piros színt kapott,levettem a tűzhelyről és frissen,úgy melegen meglocsoltam balzsamecettel és olívaolajjal!Sajnos elfogyott itthon a friss bazsalikom levelem,de mindenképpen ajánlott hozzácsipkedni:)
Nagyon finom!!!

1 megjegyzés:

  1. Zitus ez valami fenséges finom lehet. Minden hozzávalót szeretek, és olyan guszta, hogy most rögtön betudnám falni.:)

    VálaszTörlés