2012. január 12., csütörtök

Kókuszgolyó reformosan:)

Próbálom mellőzni a lisztes dolgokat(amennyire lehet,de nehéz ekkora családban,akik "elvárják",hogy süssek-főzzek nekik mindennap finomat) ma valahogy kívántam az édeset,gondoltam ezt a lightosabb verziót kipróbálom!Nem bántam meg,nekem nagyon ízlik,sőt Zsombinak is:)legközelebb veszek elő a fagyasztómból jó kis meggyet,azt fogok a közepébe tenni:)

RECEPT:
-10 dkg zabpehely(lágyabb fajta,vagyis apró szemű)
-2 alma
-10 dkg kókuszreszelék
-2 kk. csökk.zsírtartalmú kakaópor
-pici fahéj
-foly.édesítő

Almákat meghámoztam,majd lereszeltem,hozzáadtam a többi hozzávalót,a kókuszreszeléket nem mindet,hagytam a forgatáshoz is:)
tetszőleges golyókat formáltam és megforgattam a kókuszreszelékben:)
Picit pihentetni a hűtőben:)
(Forrás:http://www.zelenij.hu/201201/szenhidrat-csokkentett-kokuszgolyo/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése