2012. április 26., csütörtök

Újabb zabpelyhes keksz:)


Anya főnökasszonyának születésnapja lesz,imádja a kekszeimet(anya mindig visz be pár darabot neki)és szegény cukorbeteg is,úgyhogy kellett olyan kekszet alkotnom,amit tud nyugodtan enni:)
HOZZÁVALÓK:
-20 dkg apró zabpehely
-2 tojás
-15 dkg kókuszvaj
-8-10 dkg gyümölcscukor(kóstoltam...)
-10 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
-mézeskalács fűszerkeverék
-1 teáskanál sütőpor
-aszalt sárgabarack és meggy  
Robotgéppel a tojásokat a cukorral habosra kevertem,majd hozzáadtam a puha kókuszvajat,mézeskalács fűszert.A zabpelyhet,a liszttel,sütőporral kikevertem hozzáadtam a cukros masszához!A barackot apró kockára vágtam,majd a meggyet is
 hozzáadtam a masszához,kis gombócokat formáztam,picit lenyomkodtam(nem nagyon!)sütőpapiros tepsibe helyeztem,egymástól legalább 2 cm távolságra!180 fokos előmelegített sütőbe helyeztem,kb 12-15 perc alatt késre sültek!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése