2012. április 12., csütörtök

Foltos-pudingos sütemény



Nem tudom,ki hogy van vele,nálunk még szokás,hogy a férfiak jönnek locsolkodni:)Bár már inkább csak beszélgetés,iszogatás,kicsi evészetnek mondanám,de akkor is jóóóóó:)
Vendégeimnek kedveskedtem ezzel a sütivel:))

Töltelékhez:

-1 cs. vaníliás pudingpor
-édesítő ízlés szerint
-350 ml tej
-150 g sűrű tejföl
-50 gramm étcsoki(diabetikus)

Kevert tésztához:

-100 gramm kókuszvaj
-100 gramm cukornak megfelelő édesítő
-vanília aroma
-2 tojás
-150 gramm graham liszt
-1 csapott teáskanál sütőpor

Mázhoz:

-3 púpozott evőkanál diabetikus lekvár(nálam most meggy volt)

A töltelékhez a pudingot megfőzöm,a 3.5 dl tejben,édesítővel,majd hagyom kihűlni!Amikor már langyos,hozzákevertem a tejfölt,egy másik edénybe darabokra töröm a csokit és megfelezem a pudingot,egyik felébe mehet a csoki:)
Kókuszvajjal közben kikentem egy tepsit.
Vajat kikeverem simára,majd apránként hozzáadtam a porédesítőt(ízlés szerint,ki mennyire szereti édesen)majd a vanília aromát!A tojásokat egyenként hozzáadagoltam,elsőnek eggyel kikevertem a vajas masszát,majd jöhetett a következő tojás:)Sütőporos lisztet hozzáadtam,csomómentesre kikevertem!
A vajas tepsibe öntöttem a tésztát,majd felváltva a 2 pudingot ráhalmoztam a tetejére felváltva,hogy foltos legyen!
180 fokos előmelegített sütőbe helyeztem,kb. 35 perc alatt lett kész!
Mázhoz a lekvárt folyamatos kevergetés mellett felforraltam és a süti tetejére simítottam:)

2 megjegyzés:

  1. Zitus, nagyon guszta süteményt sütöttél a locsolóidnak, cserébe gondolom szívesen locsolkodtak. Igazán jó szaftos lehet ez a süti, a meggylekvárral pedig mennyei finom lehetett. Én már édesítővel sem merek sütni, mert a felesleges kilóim az istenért nem akarnak elhagyni.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen,az volt...aznap még délután is kellett sütnöm még egy adagot,családnak is:))))
      Én is visszafogtam eddig magam,ebből ettem egy kockát,de szigor van:))))) (remélem kitart egy ideig ez a lelkesedése...:D )

      Törlés