2012. április 23., hétfő

Töki pompos



Hetek óta a fejembe jár a Töki pompos...mármint az,hogy meg kellene valahogy reformálnom :D
Valamennyire sikerült:)
Isteni finom lett(sajnos :D )!!!

HOZZÁVALÓK:

tészta:
-50 dkg kilófaló liszt  (élesztőshöz való)
-1 tasak szárított élesztő
-gyümölcscukor az élesztőhöz
-só
-3 evőkanál fokhagymás olaj
-3 közepes krumpli megfőzve,áttörve
- 1 kis dobozos kefir

"rávalók":
-baconszalonna,sajt,fokhagyma,tejföl,lila hagyma,sonka,metélőhagyma


A tészta hozzávalóit bedagasztani,majd mikor kétszeresére kelt,kicsit kinyújtottam a tepsi formájára(gáztepsi),belehelyeztem,és kicsit még nyomkodtam,hogy mindenhová jusson,majd villával kicsit megszurkáltam és elősütöttem(előmelegített 200 fokos sütőben,nálam van pizza sütő módozat,kb. 10 percig)majd megkentem egy nagy doboz tejföllel,amibe fokhagymát nyomtam(3 duci gerezdet)megszórtam a csíkokra vágott sonkával,lila hagymával,snidlinggel,megszórtam bőven sajttal(Anikó zsírszegény) és a tetejére szórtam a csíkokra vágott bacont!Készre sütöttem:)
Igaz még így sem alakbarátnak mondható,de néha belefér ez is:)
Nem igaz?! :D

2 megjegyzés:

  1. Szombaton a bulimra vittem a csajoknak....duzzogva,de megettünk 2 gáztepsi méretű adagot:D

    VálaszTörlés