2012. november 4., vasárnap

Cukkinis sütemény dióval




 
 
Újra ismétlik a vacsoracsatát az Rtl2-n!Vannak olyan részek amiket én nem láttam...sajnos...Amiért ebben az esetben sajnáltam,az az volt,hogy Vágó István olyan menüt rittyentett,hogy csak lestem:)
Levesét is kifogom próbálni(ami spenótos-körtés krémleves volt)de a desszertje fogott meg,de úgy rendesen!!!
Ma ebédre,a főfogás után nem voltam rest és elkészítettem:)
 
Nem bántam meg,és sűrűn lesz az asztalunkon:)
 
HOZZÁVALÓK:
 
-2 db tojás
-25 dkg cukor(én 3 evőkanál finomítatlan nádcukor és 3 evőkanál fruktóz)
-1 dl olívaolaj
-15 dkg liszt(én 10 dkg kilófaló alapliszt,5dkg tk.tönkölyliszt)
-6 dkg búzadara
-3 evőkanál búzacsíra
-fél csomag sütőpor
-10 dkg durvára vágott dióbél
-50 dkg cukkini lereszelve
-fél citrom reszelt héja
 
A tojásokat,a cukorral és az olajjal elkeverjük,nem kell nagyon habosítani!A száraz hozzátevőket összekevertem!A cukkinit nagylyukú reszelőn lereszeltem,majd icipicit besóztam,és állni hagytam,hogy levet eresszen!
A tojásos elegyhez kevertem a száraz dolgokat és a citrom r.héját,majd a kinyomkodott cukkinit!
Sütőpapíros tepsibe öntöttem,tetejét én még pluszban megszórtam dióval:)
Előmelegített 160 fokos sütőben( tűpróbáig!!)készre sütöttem!
 
Ne rettentsen el Benneteket a cukkini sütémény formájában,mert isteni finom!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése