2012. november 11., vasárnap

Chilis mini húsgombócok,paradicsomos,babos szószban,kukoricás rizzsel



Maradt egy kis darált húsom(ugyanis paradicsomos húsgombóc készült)és emlékeztem erre a receptre ami a Meglepetés c. magazinban található!
 
Csípőőőős,babos,kukoricás,ISTENI!!!!
 
HOZZÁVALÓK:
 
-35 dkg darált sertéshús
-1 tojás
-1 zsemle(én zabkorpát tettem bele)
-2 fej v.hagyma
-2 gerezd fokhagyma
-olívaolaj
-25 dkg főtt vörös bab(konzerv)
-40 dkg hámozott paradicsom konzerv
-só,bors,szárított chilipaprika
 
Köret:
15 dkg hosszú szemű rizs
20 dkg szemezett kukorica
só,bors,fokhagyma
 
A húst elkeverjük a reszelt v.hagymával,1 gerezd reszelt fokhagymával,chilipaprikával,sóval,borssal,1 tojást ütöttem bele és annyi zabkorpát,hogy összeálljon!(picit félretettem pihenni,hogy megdagadjon a korpa)
 
A másik fej v,hagymát nagyon finomra vágtam,kevés olívaolajon megdinszteltem,majd hozzáadtam a paradicsomkonzervet,és a babot!Kis ideig főztem.
 
A rizst megfőztem,a fokhagymát lepíritottam,mad rátettem a kukoricát,sóztam,borsoztam,majd mikor elkészült összekevertem a főtt rizzsel!
 
Kis gombócokat formázunk és olajban megsütjük!
A kisült gombócokat a paradicsomos szaftba helyeztem,a kukoricás rizzsel tálaltam.
(Magamnak bulgurt főztem)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése