2013. február 1., péntek

Tökéletesített zabpehely palacsintám :)



Imádom a palacsintát,de már a fehér lisztes változtát nem eszem,ha nem muszáj...zabpehelyből,zabkorpából szoktam készíteni,de valahogy mindig vastagra sikeredett sütnöm,és én a vékonyabb fajtát szeretem!
 
HOZZÁVALÓK:
 
-20 dkg zabpehelyliszt(én a zabpelyhet daráltam le)
 
3,5-4 dl tej
 
-2 tojás
-pici só,és folyékony édesítő
 
 
A zabpelyhet ledaráltam kávédarálón .A tojásokat a tejjel kikevertem ,majd ment bele a "liszt"!Én a hígabb palacsintatésztát szeretem!
 
Teflonos palacsintasütőben(nekem Tefal van)nem kell zsíradék sem!Ha leragadna,akkor pici olvasztott kókuszvajjal kikenegethetjük!
 
 


4 megjegyzés:

  1. nyami....ezt ki kell próbálnom :)

    VálaszTörlés
  2. én rég így sütöm, szerintem olyan, sőt jobb, mint a fehérlisztes változat! :)

    VálaszTörlés