2013. január 25., péntek

Rántott töltött káposzta



Kérem szépen ez most nem éppen diétás étel lesz,úgyhogy aki épp az év eleji diétáját tartja csukja be a szemét :))))
 
Öcsém vendégségben járt és ott evett először,majd mikor meglátogatott engem,kérlelt készítsem el neki,mert annyira fenséges:)Nem tudtam elképzelni igazán,mert nekem a töltött káposzta az töltött káposzta,na de rántva?!Megkóstolva azt mondom finom nagyon!!!
 
HOZZÁVALÓK:
 
-50 dkg darált hús
-10-12 levél savanyított káposztalevél(nagyságtól függ)
-párolt rizs(nem szoktam mérni,talán egy csésze rizs volt)
-1 fej vöröshagyma reszelve
-2-3 gerezd fokhagyma reszelve
-1 tojás
-só,bors,paprika
 
panírhoz:tojás,liszt ,zsemlemorzsa (úgy számítsd,hogy kétszer kell panírozni!!!)
 
mellé én köretnek majonézes  tojásos-krumplisalátát készítettem!
 
A darált húst összekeverem a már kihűlt rizzsel,tojásokkal és a fűszerekkel!A káposzta torzsáját kivágtam(tessék megenni,finom sok sok c-vitamin található benne)majd kettévágtam a káposztaleveleket(ezek nagyok voltak),majd betöltöttem a töltelékkel és feltekertem,úgy,mintha rétest készítenék(széleit behajtva)!
 
Lisztbe,tojásba majd zsemlemorzsába forgattam,majd újból tojásba és zsemlemorzsába!
Bő olajban lassú tűzön kirántottam őket!
 
Mindenkinek nagyon ízlett,úgyhogy merem ajánlani:)Kitűnő vasárnapi ebéd!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése