2013. január 15., kedd

Currys csirke



Jelentkezzen aki velem együtt imádja a currys csirkét :) :)
 
Mikor Ausztriában dolgoztam ez szerepelt az a´la carte lapunkon,imádták a vendégeink!!!
 
 
HOZZÁVALÓK:
 
-50 dkg csirkemell filé
 
-friss ananász(én legalább a felét belekockáztam :D )
-pici tyúk vagy csirkehúsleves(maradék vagy kockából készítve)
 
-kaliforniai paprika(1 egész,ha van piros az a legjobb)
-1 nagyobb fej vöröshagyma
-friss chili
-tejszín
-curry por
-kurkuma
-cayenne bors
-római kömény
-kókuszvaj
 
 
A csirkemellet felkockáztam,kókuszvajon lepirítottam,majd hozzáadtam a felkockázott paprikát és friss ananászt,valamint a nagyobb cikkekre vágott vöröshagymát!Picit pároljuk ezzel majd kevés húslevessel felöntjük!Ha a csirkemell megpuhult hozzáöntjük a tejszínt,és a fűszereket!
Én barna bulgurral fogyasztottam!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése