2012. szeptember 10., hétfő

Csokis kalács







Zsombi fiam hozzászokott a dédijével,hogy a vacsora együtt van,vagy az uzsonna,hol kalácsot,hol kenyeret felvágottal esznek,mikor mit:)Ha időm engedi természetesen szívesen sütök nekik kalácsot és pékárut is:)
Ez pont egy ilyen kalács...ami mind a ketten imádnak <3
Én meg élvezem,ahogy kettesben leülnek és jóízűen falatozgatnak:)

HOZZÁVALÓK:

Tészta:
- 50 dkg liszt(graham liszt és fehér tönköly liszt nálam)
-3 tojássárgája
-5 dkg porcukor(én édesítő)
-2,5 dl tej
-2 evőkanál olívaolaj
-1 teáskanál fruktóz(élesztőhöz)
-fél csomag sütőpor
-1 tasak szárított élesztő
-pici só

Töltelék:
12 dkg vaj
2 evőkanál zsírszegény kakaópor
édesítő

Kenéshez:tojás és vaj


A tésztához valókat bepakoltam a kenyérsütőgép üstjébe és beindítottam a dagasztás programot:))
(mondtam már,hogy imádom a gépemet?!:D )
Vajat az édesítővel és a kakaóporral habosra kevertem!A megkelt tésztát 3 részre osztottam,majd kinyújtottam téglalap alakúra,megkentem a masszával és feltekertem hosszában!Majd a kapott 3 rudat összefontam,majd megkentem a felvert tojással és a sütőpapíros tepsiben hagytam még fél órát kelni!Előmelegített sütőbe 180 fokon készre sütöttem!A kalács tetejét még melegen olvasztott vajjal megkentem!
Isteni finom:) ...vagyis ez volt a visszajelzés:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése