2013. március 10., vasárnap

Fánk-muffin


Itt a fánk szezon, de valahogy nem volt kedvem olajban sütögetni őket....ráleltem a Nosaltyn egy frankó receptre, és "Zitásítottam" is :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HOZZÁVALÓK:
 
-25 dkg teljes kiőrlésű tönköly liszt, 25 dkg fehér tönköly liszt
-1 tasak szárított élesztő
-3 evőkanál fruktóz
-3 tojás
-pici só
-100ml tej(majd a kenéshez 4 evőkanál)
-10 dkg kókuszzsír, 5 dkg vaj(kenéshez is kell kevés vaj)
-sárgabaracklekvár
 
A lekvár kivételével mindent bepakoltam a kenyérsütő üstjébe és elindítottam a dagasztó programot ! :D :D :D
Majd mikor kész lett, lisztezett deszkán rúddá(kb. 5-6 cm) formáztam,majd 24 egyenlő részre osztottam!Kézzel kicsit ellapítgattam őket, közepére lekvárt helyeztem, majd összenyomkodtam,hogy ne jöjjön ki a lekvár belőle, majd gombócokat próbáltam belőlük alkotni:D Vajazott muffinformába helyeztem őket, majd letakartam, és negyed órát pihentettem még!Sütés előtt a tejjel megkentem őket, és előmelegített 180 fokos sütőben készre sütöttem őket (kb.15-20 perc)
 
Megszólalásig hasonlít az íze a fánkra, és nem olajos!:)
(Eredeti recept:http://www.nosalty.hu/recept/fank-muffin)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése