2012. december 9., vasárnap

Nyers brokkolisaláta minden földi jóval


Gábor barátom napok óta emlegeti ezt a salátát...épp ideje volt megcsinálnom,hiszem roppant  friss,jó hozzávalókkal és nagyon vitamindús!!!
 
Köszönet neki mégegyszer:)
Imádjuk Papa:)
(Zsombor fiam csak nézte csak nézte mit eszek,kért belőle,majd neki is kellett tennem a tányérjára.Sőőőőt repetázott is belőle!!)
 
HOZZÁVALÓK:
 
-1 fej brokkoli
-1 nagyobb fej lila hagyma
-4-5 szelet baconszalonna
-1 marék szárított áfonya
-1 marék magféle(Gábor napraforgó maggal készítette,én píritott
tökmaggal)
-pici almaecet
-pici majonéz
 
A brokkoli rózsákat a nagyobb fás részétől eltávolítjuk,ha kell félbe vágjuk a rózsákat,egy edénybe helyezzük!A lila hagymát félkarikára vágjuk,hozzáadjuk,valamint az áfonyát is!
A tökmagot zsíradék nélkül megpíritjuk!
A bacont vékony csíkokra vágjuk,majd ezt is zsíradék nélkül ropogósra píritjuk!
Hozzáadjuk a brokkolihoz!
 
Egy kis edénybe majonézt teszek hozzá almaecetet(itt mennyiséget nem tudok írni,mert kóstoltam és úgy készítettem!)kikevertem,és a brokkolis salátához adtam,finoman összekevertem ezzel,úgy,hogy a brokkoli ne tőrjön össze!
 
Lehet hűtöben pihentetni,hogy összeérjenek az ízek,de én nem bírtam ki és frissen megettem!
Ne riasszon el Benneteket a friss brokkoli,szerintem így sokkal finomabb,mint párolva!!!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése