2012. július 18., szerda

Tepsis pontyszeletek




Szomszéd bácsi imád horgászni járni,és mindig szerencsével jár:)Hála Istennek,mert ilyenkor friss halat eszek(eszünk),ugyanis mindig kapok Tőle!
(Isten tartsa meg szokását!)

Ehhez most nagy receptet nem írok,mert amim itthon volt és gondoltam beletettem a tepsibe:)
Az újkrumplit alaposan megmostam(nem kapargattam,nem hámoztam)kisebbeket félbe vágtam,nagyobbakat negyedeltem,tv paprikát nagyobb karikákra vágtam,paradicsomot cikkekre,fokhagymát pucoltam és egészben hozzáadtam,hagymát is megpucoltam,daraboltam.Olíva olajat öntöttem a tepsi aljára,erre ment a krumpli és az összes zöldség,bio ételízesítővel megszórtam őket,majd erre kerültek a halszeletek,amiket Natura Hal fűszerkeverékkel ízesítettem!
Erre is öntöttem pici olívaolajat és mehetett is a sütőbe grillen 200 fokon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése